Menu

środa, 5 czerwca 2013

Nowe gwiazdy, nowe fryzury...

Do grona gwiazd Mimi dołączyła rownież Jessica Mercedes Kirschner!! Znana Polska blogerka wybierała się na pokaz nowej kolekcji duetu Paprocki& Brzozowski oraz na pokaz Łukasza Jemioła!! Dwa rożne pokazy, dwie rożne stylizacje i dwie rożne fryzury:) Mam nadzieje, że niedługo pokaże Wam więcej wariacji u Jess (i nie tylko). Zaś Ania Czartoryska wybierając się na aukcję charytatywną "Ubieramy Vodę" w Pałacu Sobańskich postawiła na eleganckie podpięcie!! To moje kolejne propozycje, co o nich sądzicie???











2 komentarze:

  1. Jeśli to nie tajemnica, to czy mogłabyś się podzielić informacją na temat preparatu, którego użyłaś, aby włosy Jess trzymały się na boku przez całą imprezę i nie wróciły na swoje naturalne miejsce? Marzy mi się taka fryzura ale nie znalazłam jeszcze niczego co by powstrzymało moje włosy przed powrotem na swoje naturalne miejsce po kilku chwilach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy Jess przed nakręceniem zostały natapirowane u nasady, użyłam pudru, który zaaplikowałam bezpośrednio na tapir (puder ten odbija włosy u nasady), a na koniec zastosowałam lakier elastyczny! Powodzenia!:)

      Usuń