Menu

piątek, 18 października 2013

Sesja - Look Book Just Paul

W poniedziałek pracowałam dla firmy Just Paul przygotowującej swój nowy Look Book! Ciepłe, jesienne materiały, grube szale i cekinowe spódnice. Pomyślałam więc, że zaproponuje modelkom  naturalne włosy ozdobione opaskami, rozpuszczone lub upięte. Do tego złote smoky eyes! Według mnie to połączenie wyszło genialnie! Tego dnia postawiłam na niezobowiązujący outfit, w którym mogłam czuć się na luzie! W pracy stawiam na wygodę, stąd moje nowe płaskie 'loafers'y' w panterkę na nogach i ukochana bluza z nietoperzem!
  







 

 


Mimi:
jacket - Zara
skirt - Zara
sweatshirt - Zoe Karsen
bag - Alexander Wang
shoes - Stafanel

4 komentarze:

  1. witam, gdzie mozna kupic takie opaski na gumce jak ma modelka? dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. p.s. świetne sa te cekinowe spodniczki just:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, niestety na stronie Makobelle ich nie widze:( a szkoda.
    pozdrawiam dorota

    OdpowiedzUsuń