Menu

środa, 9 stycznia 2013

Coffee time in winter outfits

W końcu udało Nam się spotkać przy małej czarnej w Centrum Warszawy. Mogłyśmy spokojnie porozmawiać o kolejnych pomysłach na Nasz blog. Chcemy aby był ciągle inspirujący, zaskakujący i miły dla oka, no i nie możemy doczekać się Waszych komentarzy! Ciekawe jesteśmy co myślicie o naszych modowych wyborach i fryzjerskich inspiracjach, co Wam się podoba, a czego kompletnie nie akceptujecie, śmiało do dzieła!
Nasze zimowe stylizacje zdecydowałyśmy się tego dnia zaprezentować osobiście, mamy nadzieję, że spotkają się z Waszym uznaniem:-)

 










 
Daga:
trousers&bomber jacket - T by Alexander Wang
fur vest - shop with furs in Warsaw
shoes - Giuseppe Zanotti for Balmain
bag - model Rocco by Alexander Wang
watch - Cartier
bracelets - Mokobelle
 
Mimi:
jeans - Zara
sweater - All Saints
coat - Just Paul
fur vest - Zara
shoes - Rick Owens
headband&bracelets - Mokobelle

4 komentarze:

  1. Daga gdzie dokładnie kupiłaś tą czadową kamizelkę? Gdzie znajduje się ten sklep i jaka cena? ;) Pozdrawiam i prowadzicie naprawdę świetny blog!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamizelkę dostałam w prezencie, sklep mieści się na Chmielnej 7. Dziękujemy za komentarz i super opinię:) pozdrawiam

      Usuń
  2. świetne futerka :) dodają nutkę drapieżności miejskiej stylizacji ;) jestem ciekawa co to za kawiarnia, bo coś mi się kojarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. PASHA C w towarzystwie Mokobellek wygląda genialnie :-) Dziewczyny ja jestem na TAK super blog,piękne Wy i ogrom inspiracji brawo do takich "miejsc" warto wracać...Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
    Monika M.

    OdpowiedzUsuń